Loppisfyndat

Har hamnat på lite loppisar på sistone och inte kunnat hålla mig tillräckligt
utan köpt lite billiga gamla vackra saker.


Har riktigt svårt att låta bli att köpa vackra plåtburkar när jag ser dem.
Vadhelst man sen stoppar i dem blir som en skatt.



Älskar vår udda samling gamla porslinstallrikar som matchar just för att de inte matchar.
Problemet är att ingen av dem är min. Förrän nu. Mitt loppisfynd är den översta i högen!


Har tydligen fastnat för gamla uppläggningsbestick i silver på sistone.
Ska bara putsas och sen användas flitigt! En av dem på Café Engel eftersom den
senaste jag tog dit har gått sönder. Tur att det finns så många av dem på loppisar!


En vacker gammal blommig tapet i en oöppnad rulle. En vacker virkad handväska.
Och så spetsband spetsband spetsband. Älska spets!


Två plåtburkar till...


Har länge letat efter något som kan samla ihop mina armband så att de kan få vara framme som en prydnad och inte behöva gömmas undan i en burk eller korg eller låda
för att inte byrån ska se så stökig ut.
Idag hittade jag en perfekt hållare till mitt syfte
även om den kanske inte riktigt var gjord till det från början!


Och så.. hrm.. ja..
Kanske lite otippat men hej jag gillar Fantomen och jag köpte en hel hög.
1 em:

skriven

åååhh vilka vackra saker! Jag vill också till loppis!

2 Amanda:

skriven

Haha, fantomen;D Du är fin! Jag önskar mitt öga för loppis var lite vidare.. Jag försöker ta mig ut och titta, det finns ju rätt mycket av dem här i London..



Saknar dig kvinna, och tänker på dig. Ofta.



Kärlek

3 Cecilia:

skriven

Vad mycket fint! Var ligger denna loppis?

4 Zakarias Artman:

skriven

Ta med Fantomentidningarna hem i sommar! :)



Efter att ha läst igenom allt jag missat på din blogg vill jag bara säga att jag är väldigt tacksam över att ha dig som syster, att jag är så glad för vad Gud gör i ditt liv, att du ser Gud så tydligt i ditt liv. Kan vi inte försöka bli mycket tydligare att dela för varandra vad Gud gör och är i våra liv, jag vill ha någon i familjen som jag kan vara helt öppen med och dela min Gudslängtan med.

Jag älskar dig, syster!

Kommentera här: