Påsken

Har legat sjuk i influensa hela veckan så påsken har liksom inte blivit så värst firad.
Förutom när jag fick ett ryck på långfredagen och slängde ihop chokladmuffins för att jag blev så ruskigt sugen. Dock var krafterna inte så befintliga, men det funkar ju att sitta på en stol framför spisen även när man bakar.
Gott blev det, och resulterade även i en påskig bild :)


Men vad påsken verkligen handlar om kan man ju fira ändå.
Den viktigaste dagen i historien. Det mäktigaste i mitt liv. Det absolut största som hänt.
KRISTUS ÄR UPPSTÅNDEN!

Har lyssnat på två mäktiga låtar som jag älskar och som berör mig så mycket var gång.
Med dem vill jag önska en verkligt GLAD PÅSK!
För att om det är något som är värt att fira så är det detta!



1 Emma:

skriven

sv: Åhw tack fina bensil! Jag saknade att se ditt fina anlete på engel idag. Hoppas jag får se dig imorgon.

2 Mikaela Svarfvar:

skriven

Sv: Ja visst e dom :) E så glada att dom e mina brorsöner :D Hoppas din födelsedag fortsätter och vara grym ;) kramar P:S BIlderna på oss som vi tog hemma hos dig får du jätte gärna sätta upp på facebook så man har det minnet :D

Kommentera här: