det är dags.

Det är dags. igen. äntligen. komma tillbaka till Etiopien. om så bara för två veckor denna gången, så är det ändå helt galet underbart att det faktiskt är sant. jag lever i ett lyckorus och bara längtar tills vi går ut ur flygplatsen på Bole i Addis och känner lukterna, atmosfären och allt det där underbara som ger en hemkänsla jag inte riktigt förstår. att känna sig så hemma i både Etiopien och Sverige trots att det är två helt olika världar.
Och jag längtar så otroligt mycket tills jag går in genom porten till dövskolan i Nakamte. jublande kramkalas med alla mina underbart fina vänner och barn. l ä n g t a r .
och nu. nu är det dags. om cirkus en timme går tåget. och imorgon bitti kliver vi ut från flygplatsen i Addis. in i en annan värld. en underbar känsla.
1 Li:

skriven

Jag får rysningar, låter helt fantastiskt! Hoppas du får det fantastiskt.



Kram

2 Cecilia:

skriven

Åååh, ha nu en alldeles underbar resa! Men glöm inte att komma hem!

Kommentera här: