Fler bilder

Eftersom det inte gick att lägga upp bilder medan vi var i Etiopien,
får jag väl ta igen lite nu, så här kommer några fler.

Jag minns tillbaka, gläds och saknar...



Ayantu och Ellinor blev snabbt kompisar
när jag tog med flickorna till dövskolan en förmiddag under deras lov.



Åh, fina vännen Lensa



Pyssel med Soresa och Araresa

Jag trivs



Araresa min underbara älskade kramkompis



En söndagsförmiddag på dövskolan



Lensa, Birketu och Teckenspråket!
Jag Saknar att prata teckenspråk...



Fina fina Dawit



Desalegn och Adanesh
Åh detta vackra par! Så fina och underbara människor!
En av de döva lärarna och hennes man.



På besök hemma hos paret ovan, med några av de äldsta eleverna.



Dags för flätor igen.
Diribe min härliga vän, alltid busig och glad.
 


Virkningen, som alla fastnar för.



Martha, Patricia, jag och Eden.



Natoli lär mig skriva mitt namn på Amarinja.



Fina underbara Adanesh, en av de döva lärarna.
Alltid så glad och tacksam.



Mamo med en ferangi på var sida.



Samuel och Natoli.
Vackra fina underbara.


Denna tid i Etiopien och dessa underbara människor
Alltid i mitt hjärta


1 Maria:

skriven

Ja, där ser man vad du gjort idag... Gött! Jag har faktiskt också börjat med att lägga ut bilder nu... men det dröjer till ikväll tills du får se dem! kram!

Kommentera här: