surprise!

åh vad jag älskar surprisespontanbesök!
framemot kvällningen idag när jag och emelie satt i vår stuga och pluggade i lugn och ro, så plötsligt bankas det och klampas det på dörren och i hallen. rädda blev vi ska jag tillägga.
in kommer jenica, emma, ami och yoko och börjar baka chokladkaka!
surprise och spontanbesök det tycker vi om. en trevlig myskväll med trevliga vänner.
det är det bästa med att bo så här. mmm... det tycker vi om.
men nu är det bara fem veckor kvar innan vi flyttar ut emelie och jag. sorgligt.
det kommer aldrig bli så här igen. inte ens i närheten. världen och livet här i båstad går liksom inte att jämföra med livet hemma i örkelljunga. att leva två helt olika liv. nästan uteslutet skilda från varandra, och de få gånger de blandas ihop lite grand, känns nästan konstiga. nej detta är något speciellt som aldrig kommer igen. tre år av ens liv som aldrig kommer glömmas.
ojoj, här blev det allvarligt. det var inte meningen. lite såhär på nattkvisten.

spontanbesök och överraskningar tycker vi om i alla fall! det var mest det jag ville säga.
1 Henke H:

skriven

men det var väldigt roligt att fotografera. grymt,
o de blev ju snyggt! verkligen! det är ju därför fotot har fått en av hedersplatserna på sidan..:D

grattis till inlämnandet då!

Kommentera här: