By the way...

Biljetterna är bokade sen ett tag nu.
Vännerna är efterlängtade sen i mars när jag åkte därifrån senast.
Jag och ressällskapet Maria är lika taggade som alltid.
Planeringen av dagsschemat är i full gång
för att hinna träffa så många som möjligt medan vi är där.
Och dagarna tills dess minskar sakta men säkert medan längtan ökar allt mer...

This is the day when I'm going back home visiting for a while...


"13 months 19 days of sunshine"
1 Cecilia:

skriven

Sv: Taaack själv!! :) Och kanske träffas vi imorgon igen? (Har Emelie messat?)

Kulkulkul med Etiopien! Skönt också att ni inte ska var där i tretton månader. Då hade jag blivit ledsen!

2 Amanda:

skriven

Älskade vännen, jag hade glömt hur mycket jag fullkomligt älskar din kalender. Tack för glädjen!

Hoppas att ni får det helt bäst där borta!!



KÄRLEK

3 Emma:

skriven

sv: och jag gillar dig benne! vi borde lätt sitta i den soffan oftare! <3 stoooor kram :)

4 Mikaela Svarfvar:

skriven

Tack så mkt Benne :) Vi får ta och hälsa på Em snart på glimåkra!! Så skoj att du ska dit igen :) Kramar!

Kommentera här: