Blogga?

Har funderat lite fram och tillbaka på om jag ska fortsätta blogga eller inte. Har fått en del förfrågningar om ifall jag har nån blogg nu när jag är i Sverige också, och det är ju trots allt några besökare varje dag fast jag inte bloggat på månader...

Men frågan är vad jag ska blogga om isåfall.
När jag bodde i Etiopien var det ju ett sätt för familj och vänner att ha koll på hur jag hade det och vad jag hade för mig, men nu bor jag ju i Sverige igen och vet inte riktigt varför jag skulle blogga och vad jag isåfall skulle skriva.
Kanske skulle vara skönt att skriva av sig då och då, men hur mycket och om vad skulle jag skriva? Och vilka skulle läsa?

Äh, jag vet inte. När jag tänker på min blogg tänker jag bara på Etiopien och mitt liv och mina vänner där, och jag vill inte riktigt lägga det bakom mig...
Och ska jag bara skriva om minnen och bilder därifrån i fortsättningen också så blir det kanske lite tjatigt för andra och för jobbigt för mig att hela tiden minnas tillbaka till det jag saknar för mycket redan...

Men jag ska ju trots allt snart tillbaka och hälsa på, och då kanske det blir några fler blogginlägg därifrån igen...
...och fram tills dess får vi helt enkelt se vad som händer. Kan hända dyker det upp nåt inlägg här, mer eller mindre intressant, och kanhända fortsätter här vara lika dött som det varit de senaste månaderna.

Jag vill inte lova något, men nu vet ni i alla fall varför.


(Såg att jag hade ett opublicerat inlägg sparat från den 10e augusti... Vet inte varför jag inte publicerade det då, blev väl osäker på om jag bara lät deppig eller ej... men nu publicerade jag det i alla fall...)
1 ems:

skriven

jag tycker du ska skriva nu om din vardag. fort. dina känslor o saknad o minnen från afrika. men även vad som händer nu? livet med en galen tjej som kombo, om dina fina ungdomar, att det är gott att fika ja du vet!;)

2 Zakarias:

skriven

Jag vill fortfarande veta vad som händer i ditt liv... även om du inte är i Etiopien.

Kommentera här: