Strandhem

Jag har gått ett år på Strandhem med en underbar klass,
och ändå inte lagt ut en enda bild från året!
Därför är det nu dags för lite återblick,
med bilder från den 31 maj, dagen efter vår Avslutning.
Några hade redan lämnat gården och flyttat ut. Andra packade.
Och jag till exempel, ville bara dra ut på, och njuta av
de sista minuterna tillsammans,
så jag gjorde i princip inget annat än njöt.


Här är Strandhem.
Den vackra gården där jag spenderat ett år på Bibel- och Lärjungaskola.


Strandhem

Här är villan andra sidan vägen.
Där bodde jag tillsammans med tre tjejer och tre killar från klassen.



Vår underbara balkong där jag spenderat timmar.


Utsikten från balkongen var så vacker som den här.



Några av mina galna underbara vänner.

Maria Jenny Patricia Lovisa


Richard Olof


Mary Jenny Tricha


Tricha med några av de andra logementen i bakgrunden.


Jenny med den vackra gården i bakgrunden.



Vi som var kvar avslutade med picknick i gröngräset
intill den vackra sjön på baksidan av gården.








Åh vad bra vi haft det. Trivts tillsammans. Njutit. Varit lyckliga.


1 kakan och maria:

skriven

sååå fina bilder benne! riktigt härligt. det är nog den bästa reklamen strandhem kan få. har någon hört hur det blir idag? läggs det ner? fika på osndag kanske?? :P kramkram

2 benedicte svarar:

skriven

nej jag har inte hört nåt ännu... åh, ber för det hela tiden!

fika på onsdag blir lite svårt om nu maria o jag ska på etiopien-möte på breanäs då... men torsdag kanske? kramkram

3 Louise:

skriven

svar: nej, den är riktig. världens minsta kvinna är det. haha!

4 emelie:

skriven

Jag saknar min fina benneduktig med! jobbade hela förre veckan typ och nu i helgen har det varit ful rulle med kusinerna o syskonen! helt slut nu! ska jobba imorn...och ja hela veckan. Men vi måste ses vädigt snart....om vi inte hinner innan lördag sååå ja ses vi ju då! toppen att du kommer, ska bli så kul puss på dig !!!

5 Louise:

skriven

svar: aa 15 år, 58 cm lång och väger cirka 5 kg. :)

6 kristibrud:

skriven

hej Benno!



Namárië betyder hejdå/adjö på alviska ^^ geek

7 Ami:

skriven

Bennechick!

Jag saknar dig med! När åker du till E?

För mig blev det (efter många om och ännufler men) Mullsjö till hösten (samma linje som Kajsa Lyckander gick). Måla, dreja, fota och en massa annat roligt ska jag göra där, ute i skogen vid en stilla sjö. Ja det blir nog bra hoppas jag.



Hoppas att vi hinner ses innan du åker din kos!

Stor kram

8 kristibrud:

skriven

hehe. att ninja något är väl egentligen inte så snällt. det är helt enklet att knycka något. fast, inte lika elakt menat skulle jag tro... man ninjar inte vad som helst om man säger så. Kram

Kommentera här: