en lista

en meningslös liten lista jag fick skickad på mailen. lite trevligt tidsfördriv så här på nattkvisten när jag borde sovit för länge sen.

Saker jag gjort eller inte gjort. [-] Inte gjort [x] Har gjort

[-] Rökt en cigarr.
[-] Fått sparken.
[-] Rymt hemifrån.
[-] Varit i knytnävsslagsmål.
[-] Blivit arresterad.
[x] Skolkat (bästa gången någonsin när jag och vickan verkligen inte ville gå på spanskan utan stannade kvar på mitt rum på internatet och pratade om livet och svåra frågor - mycket viktigare än spanskan)
[x] Sett någon död.
[x] Varit i USA.
[x] Varit kär.
[-] Varit i Afrika.
[x] Skrivit ett brev till tomten. (men min kompis mamma tog våra brev för att skicka dem, och långtlångt senare fick vi veta att hon aldrig postat dem)
[-] Ätit sushi.
[-] Åkt snowboard.
[x] Gjort en snöängel.
[-] Varit full
[x] Träffat någon som är mer ödmjuk än mig
[x] Fuskat när jag spelat spel. (men självklart hatar jag fuskare:P )
[x] Byggt ett sandslott.
[-] Rört en orm.
[-] Blivit rånad.
[x] Vunnit en tävling.
[x] Fått böter (hrrmmm... emilia och jag skulle testa en grej en gång på internatet. vi lyckades inte lura posten, utan de lurade oss istället och vi fick böter)
[x] Inte duschat på en vecka. (det lär ha hänt)
[x] Varit vilse. (ojojoj, fel land och fel sida alperna tillsammans med emma, josse, och frida)
[-] Varit med i en tvreklam.
[-] Hoppat från en bro.
[-] Ätit groda (nej, men jag körde över en på infarten till thomas i söndags. uch, inga fler detaljer tack)
[-] Sjungit karaoke
[-] Gift mig.
[-] Sjungit i duschen.
[-] Fastnat med tungan i metall.
[x] Stannat uppe hela natten (jag säger bara paniksy inför deadline. inte sova på hela natten, utan gå till skolan nästa morgon. det har ju hänt mer än en gång)
[x] Varit en cheerleader. (mer eller mindre seriöst)
[-] Pratat i telefon i mer än sex timmar. (nja jag gillar inte direkt att prata i telefon)
[-] Trott på spöken. (inte spöken i vita lakan och kedjor, men annat läskigt som finns i mörkret)
[x] Gråtit på bio (absolut)
[-] Sagt hej till drottningen
[x] Snattat någonting (jag tog en fin rosarandig totte hos en kompis, men när jag var där nästa gång långt senare la jag tillbaka den igen för jag fick dåligt samvete)
[-] Varit med i en film som gått på biografen.
[x] Varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills.
[-] Tatuerat mig.
[-] Gått på en blinddejt.
[x] Varit avundsjuk på folk med bättre betyg
[-] Inte ätit något på 4 dagar
[-] Varit kär i en lärare.
[-] Piercat mig.
[x] Avfyrat ett vapen. (om softairgun och pilbåge räknas? ;)
[x] Somnat i skolan (alldeles för många gånger)
[x] Sovit under stjärnorna.
[-] Legat på sjukhus.
[-] Brutit ett ben.
[-] Haft en Britney Spears-skiva
[-] Varit med om något riktigt romantiskt.
[x] Varit alldeles för snäll.
[x] Fjällvandrat (nikkaloukta, kebnekaise, saltoloukta, sitojaure och så vidare. två underbara fjällvandringar i de vackra svenska fjällen. längtar dit igen)
[-] Hoppat fallskärm.
[x] Sett en haj (bara på film och mindre format i akvarium)
[-] Stekt fiskpinnar i brödrosten. (nej men min kräsna bror och kusin stoppade fiskpinnarna i blomkrukorna för att slippa äta dem)
[-] Varit och jagat.
[-] Försökt få ett osvenskt ord till svenskt.
[-] Friat till någon.
1 Henke H:

skriven

Igår natt när jag satt o valde foto så märket jag att den är sjukt bra. så den fick vara med. ett snyggt foto på ett snyggare rum!!
thats it!

Kommentera här: